Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg under mars 2010

Av Karin - 21 mars 2010 11:02

Jaha. Då var man tillbaka igen. Jag försökte att gå ut på verandan och äta frukost i morse. Man har ju vant sig vid det nu, men det var för kallt. Från 31 graders värme till nollgradigt på mindre än ett dygn. Brrrr...

Jag hade ju beställt snösmältning den här veckan som var men det måste ha blivit någon miss i ordermottagningen. Det är ju inte så att de inte har gjort ett bra jobb. De har fått undan mycket av den vita varan. Men jag menade ju allt! Jag får ringa ordermottagningen och klaga.

Nog med gnäll. Vi har haft det alldeles underbart. Verkligen något som både själ och kropp behövde. Så finns ju både minnena och bilderna kvar. Dessutom vet man ju att våren är på väg. Härligt.....

         

Av Karin - 4 mars 2010 11:22

Nu är det bokat och klart. Gran Canaria here we come       

Nästa lördag bär det av. Dyrt blev det för resorna tog slut i ett huj. Jag hade tänkt vänta ut en sista minuten och komma billigt undan men i tisdags började resorna sina och det var bara att slå till. Idag finns inga bokningsbara alternativ  de dagar vi kan åka. I alla fall inte till värmen på relativt nära håll.

Magnus och Lena ska se till att Etza har det bra under tiden vi är borta och det känns skönt. Magnus bor här hemma så huset är också under uppsikt. Tack för det älskade barn vad gjorde vi utan er.   

Av Karin - 1 mars 2010 08:19

Idag är ingen vanlig dag.


Idag är det Petters födelsedag.


GRATTIS på 2-årsdagen älskade barnbarn.


Hoppas att du får många paket.


   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards