Etza, Tea & Nikes dagbok

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Från värme till snöglopp

Av Karin - 21 mars 2010 11:02

Jaha. Då var man tillbaka igen. Jag försökte att gå ut på verandan och äta frukost i morse. Man har ju vant sig vid det nu, men det var för kallt. Från 31 graders värme till nollgradigt på mindre än ett dygn. Brrrr...

Jag hade ju beställt snösmältning den här veckan som var men det måste ha blivit någon miss i ordermottagningen. Det är ju inte så att de inte har gjort ett bra jobb. De har fått undan mycket av den vita varan. Men jag menade ju allt! Jag får ringa ordermottagningen och klaga.

Nog med gnäll. Vi har haft det alldeles underbart. Verkligen något som både själ och kropp behövde. Så finns ju både minnena och bilderna kvar. Dessutom vet man ju att våren är på väg. Härligt.....

         

 
 
Kärran m jyckar 3

Kärran m jyckar 3

22 mars 2010 10:29

Välkommen tillbaka! :)))

Attans otur med solburkarna och regler å sånt. Typiskt!! :(

PS. Du har väl sett att det snöade igår? Hehe! DS. (Detta var en hälsning från "Elaka Kerstin".)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Hanne & Cleo

Hanne & Cleo

22 mars 2010 11:52

Vilka härliga bilder. Nu hoppas vi på att våren kommer hit.

http://www.sigge05.bloggplatsen.se

 
Katarina

Katarina

24 mars 2010 20:58

Usch vilka otäcka bilder! För alla andra än er som var där alltså :) Tur att man har en gullig hund att komma hem till iaf, annars hade du väl stannat kvar?
Får man fråga vad Etza fick för souvenir?

http://lazyochzero.dinstudio.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 16 mars 2014 18:41


Oj, oj, oj! Det var fruktansvärt länge sedan jag uppdaterade här. Så mycket har hänt och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om av allt detta. Det mesta har jag ju offentliggjort på facebook så jag tror faktiskt att jag nöjer mig med att ber...

WT

Av Karin - 24 april 2013 01:53


I söndags startade jag med Tea på årets första WT. Vi är ju tämligen nya i öppenklass och det var faktiskt aningen nervöst. Men......Vilken fantastisk dag det blev. Jag började med att vara funktionär under förmiddagen. Det är alltid så lärorikt at...

Av Karin - 3 april 2013 01:32

Nu har det gått 2 månader sedan Etza och Tea slogs första gången. Några mer slagsmål eller incidenter har vi inte haft. Hundarna har inte fått chansen. Jag särar på dem och ser till att inga situationer uppstår. Vi har inrättat oss efter det och jag ...

Av Karin - 2 mars 2013 08:38

Det var vääääldigt länge sedan jag skrev i detta forum. Livet är inte alldeles på topp just nu. Det är stor turbulens i min flock. För cirka en månad sedan började Etza och Tea att slåss. De har helt plötsligt börjat hata varandra. Vi har haft 3 re...

Av Karin - 2 januari 2013 19:07


Då har då 2012 klingat ut och det är dags att göra en sammanfattning av det året. Händelserikt ja det vet jag. Nu gäller det bara att komma ihåg vad som hänt.   Januari : Jag tränade en hel del lydnad med Tea och Etza. Jag hade fortfarande nån...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards