Etza, Tea & Nikes dagbok

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

Sälen

Av Karin - 12 augusti 2010 10:21

Etza, husse och jag har varit i Sälen några dagar. Husse och hans kompis har sprungit orientering på fjället. Etza och jag har tagit lååånga härliga vandringar. Det är fantastiskt att gå på kalfjället. Man är alldeles ensam och har milsvid utsikt. Jag får en sådan underbar ro i själen. Det är något som jag verkligen älskar och gör alldeles för sällan.Vi har även tränat lite lydnad och husse la ett spår åt oss en dag. 


Nu har jag dryga 2 veckor kvar på semestern. Hoppas på att de små gula tittar upp ur mossan i skogen nu när det har regnat lite.


     

 
 
Carro

Carro

12 augusti 2010 12:14

Åhhh, får farmor Anka kanske låna ett par av bilderna till hemsidan??? Riktiga njut-bilder verkligen!

Kram
Carro

http://www.callencos.se

 
Carro

Carro

12 augusti 2010 12:15

Alltså, om jag får det så behöver du maila bilderna till mig =)

http://www.callencos.se

 
Katarina

Katarina

16 augusti 2010 01:06

Ja varför använder man inte semestern till det som (jag inbillar mig att) den ska användas till: återhämtning? Kan inte va meningen att folk ska tycka att det ska bli lugnt och skönt att komma tillbaka till jobbet.

http://lazyzero.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 16 mars 2014 18:41


Oj, oj, oj! Det var fruktansvärt länge sedan jag uppdaterade här. Så mycket har hänt och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om av allt detta. Det mesta har jag ju offentliggjort på facebook så jag tror faktiskt att jag nöjer mig med att ber...

WT

Av Karin - 24 april 2013 01:53


I söndags startade jag med Tea på årets första WT. Vi är ju tämligen nya i öppenklass och det var faktiskt aningen nervöst. Men......Vilken fantastisk dag det blev. Jag började med att vara funktionär under förmiddagen. Det är alltid så lärorikt at...

Av Karin - 3 april 2013 01:32

Nu har det gått 2 månader sedan Etza och Tea slogs första gången. Några mer slagsmål eller incidenter har vi inte haft. Hundarna har inte fått chansen. Jag särar på dem och ser till att inga situationer uppstår. Vi har inrättat oss efter det och jag ...

Av Karin - 2 mars 2013 08:38

Det var vääääldigt länge sedan jag skrev i detta forum. Livet är inte alldeles på topp just nu. Det är stor turbulens i min flock. För cirka en månad sedan började Etza och Tea att slåss. De har helt plötsligt börjat hata varandra. Vi har haft 3 re...

Av Karin - 2 januari 2013 19:07


Då har då 2012 klingat ut och det är dags att göra en sammanfattning av det året. Händelserikt ja det vet jag. Nu gäller det bara att komma ihåg vad som hänt.   Januari : Jag tränade en hel del lydnad med Tea och Etza. Jag hade fortfarande nån...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards