Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Karin - 3 december 2008 02:44

I måndags var det några träningskamrater till mig som ordnade en "träningstävling". Vi blev ropade som på tävling men jag passade på att belöna lite mellan varven.

Det gick väl egentligen rätt så bra med att få henne fokuserad på mig men nu blev det så att hon blev gnällig och frustrerad i stället. Hon pep och skällde och hade sig. Det är ju typiskt att det ska vara antingen eller. Det normala med Etza är ju att hon blir väldigt ofokuserad när det blir tävling. Hon ser ju liksom inget värde i att anstränga sig när hon vet att hon inte kommer att få något godis.

På lördag ska vi tävla. Det känns som om det inte kommer att gå så bra men..... man vet ju aldrig. Håll alla tummar ni har.

Jag hoppas att det kommer att frysa på lite till helgen. Planerna nu är ju hur leriga som helst. Man ser ut som om man har deltagit i gyttjebrottning när man är klar med ett träningspass. :-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards