Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Karin - 12 juni 2010 10:57

Väcktes i morse av en ledsen son som ringde och berättade att hans båtmotor blivit stulen i natt.       

Hur är människor funtade som gör sådant? Man blir så himla arg. Jag vet precis vad jag skulle vilja göra med dem    


Jag som skulle använda dagen blogginlägg till att berätta att jag  har köpt en ny bil. Ja inte helt sprillans då men i alla fall en -06a. En Ford Focus blev det. Äntligen en kombi. I morgon ska jag åka och titta på en bur oxå.

Maken sa lite skämtsamt till mig: "Nu är ju bilen ren och fin. När den blir smutsig får du väl byta igen".  Den kommentaren säger det mesta om mitt sätt att sköta bil på. Jag tycker väl egentligen att sånt där är "karlgöra" men jag får väl skärpa mig på den punkten. Det känns ju rätt skönt att åka i en fräsch bil.


Avslutar med att önska båtmotortjuvarna dit pepparn växer. Hoppas att ni åker dit så det skriker om det. Jag sänder er det onda ögat.    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards