Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Karin - 20 november 2008 01:55

Ska det vara så här? Jag bara undrar. Husse sover och matte är inte hemma. Sen kommer matte hem. Då blir jag jätteglad förstås och tänker nu ska vi göra massor av kul saker. Jag skrattar med hela munnen och viftar med hela bakdelen. Det brukar ge resultat och matte tar genast fram kopplet och går ut med mig. Långt.... tänker jag. Men vi går bara en liten sväng och sen när vi kommer hem går matte och lägger sig. Mitt på ljusan dan!!!!

Jag tog en sväng förbi hennes säng och försökte pussa på henne lite. Tänkte att det ska väl sätta fart på henne men hon bara grymtade något och vände på sig. Konstig människa.

Idag hoppade hon över onsdagsträningen också. Sa att hon inte orkade åka för hon skulle snart åka och jobba igen. Jag då? Jag vill ju också jobba.....

Och nu sover husse och matte är inte hemma. Undrar om man ska hitta på nåt bus som protest....tugga på nån sko kanske. Det har jag ju inte gjort sen jag var liten.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards