Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Karin - 8 maj 2009 01:14

Jag trivs inte på jobbet längre! Fy vad trist det är.

Jag vet att jag ska vara tacksam att jag har ett jobb att gå till men det hjälper ju inte när man inte trivs. Vi har varit med om så mycket omorganisation och flera  chefsbyten de sista 2 åren så man blir sååå less på det. Vår sista chef har inte haft den minsta förståelse för personalens situation utan bara krävt av oss att vi ska slita och vara nöjda med att vi har ett jobb att gå till. Hon kör ständigt över oss och vill inte se att allt detta går ut över patienterna.

Jag har alltid varit en person som kavlar upp ärmarna och försöker göra det bästa av situationen men nu har även jag blivit trött och gnällig. Jag tycker inte alls om den person som jobbet gjort mig till. Känner att jag inte alls mår bra av det. 

Tack och lov för man, hund, barn och barnbarn. Hade jag inte det skulle jag nog ha klappat ihop tror jag. Men när jag passar Petter eller tränar med Etza kan jag faktiskt koppla bort jobbet helt och hållet.


Nu har jag bestämt mig. Jag tänker inte tävla lydnadsklass 3 med Etza mer i år. Jag har reviderat min målsättning och bestämt mig för att bara tävla appell klass spår i höst. Vi ska helt och hållet strunta i hopp med apport och bara träna hopp/sitt. Sen får vi se om vi tar upp 3an nästa år det beror lite på hur det går med spårandet. Kanske blir det så att vi kör lägreklass till våren och kan klara det utan skott. jag hoppas det.  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards