Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Karin - 14 maj 2009 05:21

Äntligen är natten snart slut och man får gå hem och sova.

Gryningen är fantastisk så här års. Fåglarna kvittrar och det är underbart ljust ute. Natten har varit lugn.

Igår tog Etza och jag en riktig långpromenad på förmiddagen. Det var såpass att Etza mot slutet av promenaden kom lugnt lunkande alldeles vid sidan av mig. Då vet man att man har gått tillräckligt långt. Det är inte ofta det händer. Vi blev allt trötta båda två.

Vi tränade lite på kvällen innan jag skulle åka och jobba. Framförgående och lite hopp/sitt. Hon är konstig min hund. Vill inte gärna gå fram till hindret men när hon hoppat ett par gånger och märker att jag bara kräver hopp/sitt så spontanhoppar hon.

Petter har åkt med sin pappa ner till Skåne för att hälsa på farmor och farfar. Jag tror allt att Lena tycker det känns konstigt. Det är första gången hon är utan honom på natten. 4 dagar ska de vara borta. Känns väl tomt tänker jag.

Nej nu får jag allt jobba lite innan jag ska hem.

Tjingeling.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards