Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Karin - 24 mars 2011 08:27

Jag tror att det har gått troll i mina försök att få tävla i Rättvik!  

Förra året blev jag ju magsjuk. I år började ju Etza löpa ett par dagar innan vi skulle åka. Nu hade jag ju bokat stuga till helgen och skulle åka upp i morgon var det tänkt. Vad händer då? Jo Etza börjar hosta.

Hon har ingen feber och är ganska pigg men jag kan ju inte åka. Man kan ju inte tävla med en sjuk hund.

Bara nu inte den lilla börjar också. Fast jag tror att hon redan har haft en lindrig variant för hon har hostat lite av och till för några veckor sedan, men jag har trott att hon satt nåt i halsen. Men med facit i hand så är det nog samma förkylning som Etza nu har.


OK det blir till att avboka stugan och ringa upp till Nedansiljans BK och säga: " Jag kommer inte denna gång heller". De sätter väl upp mig på nån svart lista snart.  


Nåja! Solen skiner och våren kommer med stora steg.   

Bara att blicka framåt och titta ut nån ny tävling.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards