Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Karin - 25 januari 2009 01:52


Tjena!

Det är Etza som sitter vid tangentbordet. Jag har fått denna "fina" award av Gromitsnyggingen. (Hälsa din matte att det var superlätt att kopiera och lägga in bilden :-)

Alltså matte är på jobbet så jag kan antagligen skriva vad som helst, men hon kanske läser det så man får väl tänka sig för.

5 saker som man är beroende av var det. Jag har god lust att köra på Gromits linje och skriva GODIS på alla fem men så lätt fick det ju inte vara.


1. Gott Godis (Fast i nödfall kan det duga med torrisar också)

2. Soffan (Helst med högst en tvåbenting i så att man kan sträcka ut ordentligt. Det är bra med ett knä som huvudkudde.)

3. Springa. (Utan koppel och dit JAG vill. Gärna efter något som rör sig bortåt, helst ett rådjur)

4. Matte (Hoppas att jag får riktigt gott godis för den)

5. Hopp/Apport....... Nä jag bara skojar. Det är ju mattes önsketänkande:-)

Det får väl bli Bollen i stället (Fast mest för att få springa efter och sen byta den mot Goodis, men den är rätt kul att tugga på också)


Så skickar jag detta vidare då till Ezy, Virus, Diva och Cleo.

Nu tänkte jag ta och lägga mig i soffan igen. Gäsp.......


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards