Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Karin - 1 mars 2009 20:44

Idag fyller mitt ljuvliga lilla barnbarn Petter 1 år.

Denna Vasalopps söndag började med strålande solsken och givetvis hundträning. Vi var 5 tappra från träningsgruppen. Tina, Kent, Lotta, Carro och så jag. Apport stod det på programmet och vi körde en hund i taget och hjälpte och tipsade varandra. Efter det så körde vi ett varsitt valfritt moment också. Jag körde rutan och fick hjälp med att lägga leksak i bakkant när inte Etza såg. Detta fick henne att med förväntan rusa rakt in i rutan och det var ju vad jag ville åstakomma. Kändes mycket bra. Träningen avslutades med att Tina och jag tog en promenad. Denna gång hade Etza bara 5 flattar att hålla reda på men jag tror att hon blev ganska trött av det också.

På eftermiddagen var vi på ettårskalas. Petter hade jämt sjå med att spela pajas för alla gäster. Han fattar ju inte riktigt detta med presenter än men leksakerna han fick var roliga.  Morbror Magnus hade köpt små innebandyklubbor och dessa släpade han runt på och viftade frenetiskt med. Trumman från gammelmormor var också populär. Tårtan var god men roligast var nog att kladda med den. Vi filmade och fotade massor. Här nedan kommer några av bilderna.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards