Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Karin - 25 mars 2009 15:40

När man är trött på vintern kan man känna sig lite ombytlig. Skulle åtminstone vilja att lite vår framträder på hemsidan. Går det att läsa detta?

Har varit ute och spårat lite på fm. Blir lite konfunderad över Etzas beteende. Nu när det hade snöat så såg jag ju var mina fotsteg gick. Etza spårade bitvis väldigt bra precis där jag gått men emellanåt drog hon iväg mycket målmedvetet med drag i linan 90 grader åt sidan. Hade jag inte vetat hur jag gått hade jag ju litat på henne och följt med. Nu stannade jag ju istället och väntade ut henne. Jag vet att spåret kan lägga sig åt sidan men knappast så här tokigt som hon ville gå. Hon gjorde såhär ett par ggr under spåret och jag funderar nu på om det är spår efter rådjur eller hare som hon känner. På nåt ställe såg jag sådana spår men inte på alla. Nåja hon hittade 4 pinnar av 5.Inte så tokigt med tanke på att vi egentligen är nybörjare på det här och just nu provar oss fram.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards