Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Karin - 29 januari 2010 18:59

Jag tänkte att jag skulle svara Katarina på vad Etza tycker om Erik. Svar: Det vet jag inte.

Jag har ännu inte låtit Etza träffa den lille. Iofs inte så märkvärdigt han är ju bara 3 dagar och vi hinner väl med det också. Anledningen ligger dock i att när Petter var så där liten så blev Etza alldeles tokig första gången hon träffade honom. Hon gnydde och gnällde och skulle bara fram till honom. Hon försökte att hoppa upp på honom i mammas famn och ni kan ju tänka er hur reptilmorsan reagerade på det. Etza blev blev jättestressad av att hon inte fick hoppa upp och det slutade med att jag fick sätta ut henne i bilen. Därför tänkte jag ta det lilla lugna med första mötet denna gången. Jag märker ju att hon är jätteintresserad av doften jag har med mig hem. Hon klättrar på mig och sniffar jättemycket.

Idag har jag passat Petter igen när Björn och Lena åkte med Erik till BB på återbesök. Man tar ju PKU prov och gör hörselkontroll. Dessutom kollade man om han hade gulsot. Ingen gulsot och hör gör han. Foton i massor blev det idag också och jag kan inte låta bli att bjuda på några.

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards