Etza, Tea & Nikes dagbok

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Börjar vackla

Av Karin - 17 oktober 2010 20:34

Jag har skaffat mig en ny leksak. Det är en telefon med en massa olika finesser. Jag begriper mig inte på en bråkdel av dem   , men kul är den.

Det finns GPS så jag kan kolla hur jag lägger mina spår. Det finns en bra kamera och en bra filmkamera. Så nu ska träningen dokumenteras väl. Jag kan surfa och kolla mailen och ve och fasa  : jag kan koppla upp mig till facebook. Jag som inte ens är med där   

Nu ska jag berätta en sak. Jag börjar vackla. Det verkar ju rätt spännande i alla fall, men....... ja, tja, nja. Jag vet inte. Hmmmmm. Det börjar luta åt ett visst håll.

Jag är bara så förtvivlat rädd: Tänk om jag inte får några vänner   

 
 
Callencos

Callencos

17 oktober 2010 21:10

Hahaha, söt du är...
Om du inte får några vänner så leta upp mig, jag kan bli din vän även på FB !
Jag kan erkänna att jag ju också skaffat en sådär hajteck mobil. Och... jag kan faktiskt ringa på den ballt nog =)
Kram
Carro
ps. vet du att det är något fel på din blogg, jag får ALLTID skriva en ny kod i stället för den första, hur jäv**a rätt jag än skriver den...

http://www.callencos.se

 
Karin & Etza

Karin & Etza

17 oktober 2010 22:04

Det är bara dig jag hört det från. För mig har det aldrig krånglat. Måste vara för att kolla dig lite extra :-))

http://www.etza.bloggagratis.se

 
Kärran

Kärran

18 oktober 2010 11:39

Hahaha! Ja, det är ju stooor risk - inte! (inte få nga vänner alltså)

Jag garanterar att jag vill bli din vän på fb. Så nu har du redan två. Redan INNAN du är med!! :)

http://www.storolillnos.dinstudio.se

 
Ingen bild

Cicci

19 oktober 2010 17:37

Här är en till, kompis alltså. Kram och tack för idag.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin - 16 mars 2014 18:41


Oj, oj, oj! Det var fruktansvärt länge sedan jag uppdaterade här. Så mycket har hänt och jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om av allt detta. Det mesta har jag ju offentliggjort på facebook så jag tror faktiskt att jag nöjer mig med att ber...

WT

Av Karin - 24 april 2013 01:53


I söndags startade jag med Tea på årets första WT. Vi är ju tämligen nya i öppenklass och det var faktiskt aningen nervöst. Men......Vilken fantastisk dag det blev. Jag började med att vara funktionär under förmiddagen. Det är alltid så lärorikt at...

Av Karin - 3 april 2013 01:32

Nu har det gått 2 månader sedan Etza och Tea slogs första gången. Några mer slagsmål eller incidenter har vi inte haft. Hundarna har inte fått chansen. Jag särar på dem och ser till att inga situationer uppstår. Vi har inrättat oss efter det och jag ...

Av Karin - 2 mars 2013 08:38

Det var vääääldigt länge sedan jag skrev i detta forum. Livet är inte alldeles på topp just nu. Det är stor turbulens i min flock. För cirka en månad sedan började Etza och Tea att slåss. De har helt plötsligt börjat hata varandra. Vi har haft 3 re...

Av Karin - 2 januari 2013 19:07


Då har då 2012 klingat ut och det är dags att göra en sammanfattning av det året. Händelserikt ja det vet jag. Nu gäller det bara att komma ihåg vad som hänt.   Januari : Jag tränade en hel del lydnad med Tea och Etza. Jag hade fortfarande nån...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards