Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Karin - 17 april 2010 16:11

Jag är brakförkyld. Då är det inte gott att leva. Skulle ha jobbat i helgen men man kan ju inte sköta om nyopererade patienter när man är så här förkyld. Så det blev till att skrapa på kistbotten igen och stanna hemma.

Etza kräver ändå, trots att man är sjuk, att det ska vara gott att leva. Därför tog jag med mig henne på en promenad samt passade på att kolla in freestyletävlingen på klubben. Det var mycket trevligt att se samspelta ekipage framföra sina nummer till musik. Dagens höjdpunkt gjorde det mycket gott att leva. Kerstin som i sin blogg envist förnekar att hon tränar framträdde tillsammans med Spirou med ett underbart nummer. Vilken humor och vilken charm. Musiken var hämtad från galenskaparna. Det ska va gott att leva. Mmmmmm. Det är det verkligen när man ser ett sådant nummer. Spirou var jätteduktig. Han var helt med på noterna.

Jag vet inte var de placerade sig. Det var kallt och jag åkte hem efter deras nummer. Men om jag får bestämma så blir placeringen hög. Stora applåder blev det och det kändes, trots kylan, mycket gott att leva när man satte sig i bilen nynnandes på denna härliga melodi.

Ni som missade detta ska veta att jag inte längre tror ett dyft på att Kärran inte tränar. Vad hon än säger..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards