Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Karin - 21 april 2010 09:18

Jag har varit på valpkurs!

Ja det är faktiskt så. Tina hade valpträff för sina valpköpare i färgkullen. Hon har ju för närvarande tre småttingar kvar hemma. Själv ska hon behålla 2 som hon samäger med sina systerdöttrar. Den tredje, Aska, är till salu. Så henne fick jag låna och gå "valpkurs " med. En ljuvlig liten tös. Ni kan ana att det rycker och drar i valpköpartarmen. Men man ska hålla sig till sin plan och jag väntar snällt till februari. Då får jag ju, om allt går som det ska, hämta hem en egen liten tös.

Det var i alla fall jättekul att träna med en sådan där liten. Man glömmer ju fort hur hur det är. Dessutom känner jag mig som en svamp som bara suger i mig saker jag ska använda. Om det sen blir så det är en annan sak.

Etza stackarn undrade nog vad jag höll på med. Först åker vi till klubben. Så får hon komma ut en liten stund på en kissrunda och åker sedan in i bilen igen. Bara för att se matte gå iväg med en sådan där liten äcklig typ. Vad är det egentligen frågan om??? Nu var det inte så synd om henne som det låter för jag tillbringade hela förmiddagen och tränade med henne på klubben så om hon inte fick vara med på kvällen kan ju inte gjort så mycket. Det var säkert nyttigt. 

Nu ska jag åka iväg och shoppa med Lena och lille Erik. Det är bäst att ta med den tjocka plånboken. Om jag nu hade någon sådan.......

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards