Etza, Tea & Nikes dagbok

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Karin - 25 oktober 2008 03:24

Etza väntar på dagens träningspass. 


Jaha så var det dags att jobba igen. Jag har haft en dryg veckas ledighet och det har varit väldigt skönt. Det känns verkligen som om man hunnit med hund och hem och barnbarn.

Vi har landat efter KM-vinsten. Nu tränar vi för fullt på treans program och jag funderar fortfarande på om jag ska anmäla till Lucia Cup eller inte.

Etza varvar hopp/apport med att antingen sticka iväg med apporten eller också göra jättefina apporteringar tillbaka över hindret. Jag märker ju på henne att hon fortfarande är berörd. Är det någon gång när vi tränar som hon gör ärevarv och hittar på bus så är det när vi närmar oss hindret.

I onsdags var jag på kinarestaurang med träningsgruppen. Detta i stället för att träna. Väldigt gott och mycket trevligt. Kul att se alla utan godis i fickorna och leriga brallor. Tack Ida för att du fixade detta.




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards